Simma Open Water/Öppet vatten med oss i sommar!

• 21 maj 2024

image: Simma Open Water/Öppet vatten med oss i sommar!

Är du taggad för Vansbro, eller Triathlon och behöver coachning i din träning.

I sommar kör vi Open Water simning! Varmt välkomna att anmäla er till oss på vår hemsida, eller kom på Drop In när du kan. Varmt välkommen!

Foto; Helena Kumblad, Fotograf: Matias Laurila

Följ med SK ENA till Bredsand och träna tillsammans i Öppet Vatten/Open Water.

Vi har erfarna ledare som hjälper er att förbättra era öppet vatten kunskaper och förmågor oavsett vilken nivå ni börjar på. I år kör vi Drop in för att alla ska kunna vara med någon gång. Vi kommer att ha simmande coacher tillsammans med er som simmar.

Pris: 50 kr/tillfälle

Tid: 18:30-19:30, vi samlas 15 minuter innan för att byta om.

Datum:

Tisdag 4 juni

Onsdag 12 juni

Tisdag 18 juni

Tisdag 2 juli

123 288 41 61

Målgrupp: Vuxna och ungdomar

Förkunskaper: 200m frisim (crawl)

Material: Simkläder, Våtdräkt vid behov, Simglasögon, Badmössa, Parkas, Badrock  eller stor jacka rekommenderas för ombyte.

Plats: Bredsand, samling ute på udden vid bryggorna. Plats att byta om finns i omklädningsrum/toalett nedanför restaurangen.

För att kunna delta behöver du vara medlem. Medlemsavgiften är 100 kr och ni registrerar er på vår hemsida: Om SK ENA (simklubbenena.se). Där skapar ni en profil och då får ni en faktura på 100 kr.

Vill ni betala på plats i Bredsand går det också bra. Vi tar Swish, men inte kort eller kontanter.

Swish 123 288 41 61

Varmt välkomna